środa, 18 lipca 2018

Czerwona sukienka + czarna torebka + złote sandałki

Witajcie Kochani! Dziś przychodzę do Was z kolejną letnią sukienką, ale tym razem w kolorze czerwonym :) Uwielbiam zwiewne, szyfonowe sukienki, a moda na hiszpanki bardzo przypadła mi do gustu :) Jak tylko zobaczyłam tę sukienkę - to już wiedziałam, że musi zagościć w mojej szafie. Sukienkę zestawiłam ze złotymi sandałami, czarną torebką, długim złotym łańcuszkiem zakończonym pętelką oraz złotą szeroką bransoletką. Co sądzicie o tej stylizacji ? Trzymajcie się cieplutko :)

















Sukienka - TU
Torebka - Zaful
Sandały - no name
Naszyjnik - Mohito
Bransoletka - Zaful

PS. Na koniec pokażę Wam jeszcze czapkę jaką zamówiłam sobie z Zaful - TU.



Foto: Agnieszka

27 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyglądasz. Torebeczka cudowna. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia są piękne!
    No a sukienka - zdecydowanie - robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Blondyneczko :D !! Wyszło bajecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sukienka! Czerwień to zdecydowanie twój kolor :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka! Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna sukienka i bardzo mi się podoba <3

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka prezentuje się rewelacyjnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladasz swietnie a tlo do zdjec bajka <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka i zdjęcia cudowne. Pięknie się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna sukienka ;)

    Mam mało takich sukienek w szafie więc pora to zmienić .
    https://twinstyl.blogspot.com/2018/07/krata-zawsze-w-modzie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. prześlicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Very beautiful dress. I like your blog...kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i piękna sukienka *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jest ta sukienka! I cudny plener wybrałaś do zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Lubię takie kroje sukienek.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna sukieneczka ;) Idealna na lato ;) Chyba zakochałam się w czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jest ta sukienka!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. stylizacja piękna :) zwiewna, kobieca :) świetnie dobrałaś scenerię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię czerwony kolor a w Twojej sukience się po prostu zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobrze wyglądasz w tej stylizacji!:) Widać, że całą stylizację masz obmyśloną z góry do dołu, wszystko tutaj pasuje do siebie, i tworzy spójną całość! :)

    Pozdrawiam,

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna sesja na łonie natury:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka jest naprawdę śliczna i bardzo pasuje do złotych dodatków :) Wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna sukienka a do tego fajna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)