niedziela, 19 sierpnia 2018

Bordowa sukienka + szara torebka + lustrzane okulary

Witajcie Kochani! Jak tam mijają Wam ostatnie wakacyjne dni ? - Ja staram się intensywnie wypoczywać. Właśnie wróciłam z nad morza i spieszę do Was z nowymi zdjęciami. Chciałam Wam pokazać mój nowy nabytek jaką jest śliczna, bordowa sukienka z koronkową górą i zwiewnym, szyfonowym dołem :) Stylizację pokazałam Wam naprawdę w wersji minimalistycznej - ze spaceru przy zachodzie słońca po plaży :) Po za nią miałam jeszcze ze sobą szarą torebkę do najpotrzebniejszych rzeczy oraz lustrzane okulary przeciwsłoneczne :) Podoba Wam się ? Trzymajcie się cieplutko :)







Sukienka - TU
Torebka - Gamiss
Okulary - no name

Foto: Mama

18 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka :D i zdjęcia <3 uwielbiam zachody słońca nad morzem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz fenomenalnie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna sukienka! <3 Wyglądasz w niej fantastycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam morze 😍😍😍
    https://twinstyl.blogspot.com/2018/08/muzeum-figur-z-metalu-warszawa.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, bardzo ładnie, poklikałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka i piękne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i piękna sukienka :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Your dress is so cute! I love your photos:)
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza sukienka, cudowne zdjęcia <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka śliczna bardzo twarzowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz. Czerwień idealnie pasuje do Twojego koloru włosów :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza sukieneczka :) Wyglądasz bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)