środa, 22 sierpnia 2018

Biała bluzka hiszpanka + czarne koronkowe szorty + złote sandałki + beżowa torebka

Witajcie Kochani ! Jeszcze w tej pięknej, wakacyjnej aurze przygotowałam dla Was post z udziałem uroczej, białej bluzki hiszpanki :) Look ma charakter luźny, spacerowy :) Więc idealny na przechadzki na łonie natury :) A warto korzystać z tegorocznego, ciepłego, a czasami wręcz upalnego lata :) i oby ta pogoda jak najdłużej z nami została :) Do bluzeczki dobrałam czarne, koronkowe szorty oraz dodatki w kolorach beżowych, rudych oraz złotych :) Co sądzicie o takim outficie ? Trzymajcie się cieplutko :)) 











Bluzka - TU
Szorty - River Island
Pasek - no name
Torebka - prezent
Sandały - no name
Naszyjnik - Pepco 

Foto: Adrianna

15 komentarzy:

  1. Świetna stylówka- bardzo podobaja mi się sandałki( nietuzinkowe) jestem także fanka takich bluzeczek :-)
    Pięknie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka <3 Cała stylówka jest taka wakacyjna i podoba mi się sposób zawiązania tego paska. :)
    Pozdrawiam :)
    https://ragazza99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna, lekka stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przepiękna sówka i śliczna stylizacja oczywiście :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zestawienie, bardzo podobają mi się sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw! Mam taki sam naszyjnik z sową. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja 😍
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja

    Miłego dnia
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, xx Bambi
    P.S Na moim ig ruszył konkurs do wygrania bransoletka SOUTACHE.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw ! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tego typu bluzki piękny krajobraz w tle

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej miałam kiedyś taki naszyjnik z sową :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna stylizacja :)
    pozdrawiam serdecznie:)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)