sobota, 25 sierpnia 2018

Co ubrać na rozpoczęcie roku szkolnego ? - Biała szyfonowa bluzka + czarna spódnica z perełkami

Witajcie Kochani! Co tam u Was słychać ? :) Mam nadzieję, że Ci co się jeszcze uczą to korzystają z ostatniego tygodnia wakacji, który został i mają naładowane akumulatory.. :) Mnie na szczęście do rozpoczęcia kolejnego roku akademickiego został jeszcze cały wrzesień .. ufff :) Niestety to będzie pracowity rok szkolny, ponieważ trzeba zacząć tworzyć projekt magisterski.. :) Ale wracając do tematu rozpoczęcia, to pomyślałam, że przyda się post w stylu 'Co ubrać na rozpoczęcie roku szkolnego?' - I przychodzę właśnie do Was z taką propozycją stylizacji :) Co sądzicie? Trzymajcie się cieplutko :)











Bluzka - no name
Spódnica - TU
Torebka - Dresslily
Czółenka - Lubie Buty 
Bransoletka - Maschera

Foto: Adrianna

28 komentarzy:

  1. Miałam dziś podobna stylizacja ale znacznie krótszą 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylówka! Klasyka zawsze się obroni, a perełki na spódnicy wyglądają uroczo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie wiem co ubiorę, super stylizacja! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klasycznie i spokojnie! Jestem jak najbardziej na tak (choć w szkole ostatni raz byłam jakieś 6-7 lat temu)! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz jest tyle możliwości, że można poszaleć z jakimś setem :) Twoja spódnica jest boska!

    Zapraszam na mój blog urodowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna spódnica! Ja szkołę mam za sobą :D Za kilka lat będę znowu w szkole, ale w roli nauczyciela "D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódnica :) bardzo lubię taką długość midi i zdecydowanie więcej u mnie takich, niż mini :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta spódniczka. Lubię takie zwykłe-niezwykłe ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancko pięknie i jaka słodka torebka

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita spódnica, piękna całość!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne torebka damska. Mini torebeczki w tym stylu mogłabyś wykorzystać na wyjściowych imprezach ;).
    _______
    Polecam moją stronę z torbami i torebkami skórzanymi - tutaj

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja, szczególnie uraczyła mnie ta spódnica :D
    Zapraszam: dizzyfashion1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetna jest ta spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka rewelacyjna, perełki robią robotę♥
    kliknęłam i proszę o to samo

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna propozycja ,wyglądasz przepięknie 😍
    Śliczna koszula, mam podobną ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna długość spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia i super stylizacja :D Spódnica od razu mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Boska ta spódniczka i Ty śliczna. Pozdrawiam Beassima .
    Zaraz dodaję Twój blog do obserwowanych .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)