czwartek, 30 sierpnia 2018

Jak ubrać się na rolki ? - Szara sportowa bokserka + czarne legginsy

Witajcie Kochani ! Dzisiaj dla odmiany odejdziemy na moment od codziennych stylizacji, od sukienek, spódniczek itp. :) A pokażę Wam mój outfit na rolki - na których uwielbiam jeździć :) Nie dość, że podczas jazdy ćwiczymy ciało, to jest to do tego świetna zabawa, którą możecie oczywiście dzielić np. ze swoimi przyjaciółmi :) W końcu każdy pretekst jest dobry aby aktywnie spędzić czas :) Strój na rolki oczywiście musi być przede wszystkim wygodny i przepuszczający powietrze :) Dlatego założyłam sportową bokserkę z wszytym stanikiem sportowym, elastyczne legginsy, nerkę na telefon oraz słuchawki - obowiązkowo jeśli akurat sama wybieram się na rolki :) W tedy przy ulubionej muzyce można śmigać :) Co sądzicie ? Lubicie jazdę na rolkach ? Trzymajcie się cieplutko :)








Bokserka - TU
Legginsy - no name
Nerka - 4F
Słuchawki - Sony
Rolki - Prezent

PS. Jeszcze pokażę Wam parę moich nowości od Rosegal :)


Lakier hybrydowy - TU


Kabel USB 3 w 1 - TU


Napis na tort - TU


Nakładka na obiektyw - TU

Foto: Mama 

24 komentarze:

  1. nie ma jak ulubiona muzyka i sport ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam kupić te same rolki! ale 41 był za mały i musiałam wziąć męskie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mi się zachcialo na rolki się wybrać. Bo leżą i się kurzą :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż, jak na sportową stylizację to super ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sportowa stylizacja! rolki są super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super uposażenie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :) Uczyłam się jezdzić na rolkach niestety bezskutecznie :/
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jeździć na rolkach ale ja najczęściej ubieram bluzę bym jak upadnę nic mi się gorszego nie stało heheheh

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. W te wakacje 2 razy jeździłam na rolkach 😍

    https://twinstyl.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja dawno na rolkach nie jeździłam! a stylizacja idealna :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, ale mi narobiłaś ochoty na rolki aaaaaaaa chyba ze sto lat temu na nich śmigałam :(
    Super wyglądasz zgrabniocho :D
    Świetny sportowy zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na posta nawet w takiej sportowej stylizacji wyglądasz fajnie

    OdpowiedzUsuń
  13. w tym roku niestety byłam tylko kilka razy na rolkach

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam obiektywy do telefonu z biedry i nie da się jednego odkręcić niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. bkserka jest rewelacyjna! o treningów by się u mnie idealnie sprawdziła;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! wyglądasz zarówno stylowo jak i wygodnie ! ;) przypomniałaś mi że też mam rolki i pora je wyciągnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też chciałabym się nauczyć jeździć na rolkach, to świetna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam jazde na rolkach,idealny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem za. Popieram wszelką aktywność, a rolki to fajna sprawa, tak myślę, pewnie by mi się spodobało, bo jazdę na łyżwach też kiedyś lubiłam :)) Oczywiście fajnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)