niedziela, 4 listopada 2018

Karmelowa ramoneska - biała, szyfonowa sukienka + ruda torebka + rude botki

Witajcie Kochani ! Dziś mam dla Was kolejną jesienną stylizację, trochę w stylu boho ;) Główną bazą całej stylizacji jest karmelowa, zamszowa ramoneska z ozdobnymi, złotymi zamkami. Do niej dopasowałam szyfonową, białą sukienkę oraz rude dodatki w postaci botķów na obcasie oraz listonoszki na łańcuszki. Aby dopiąć cały zestaw założyłam długi łańcuszek z sową i lustrzane, kocie okulary. Co sądzicie ? Trzymajcie się cieplutko i życzę Wam udanej niedzieli ;)

PS. Przypominam o rabacie 15% na zakupy w sklepie Shein na hasło: woma15 ;)













Ramoneska - TU
Sukienka - H&M
Torebka - Zaful
Botki - no name
Naszyjnik - Pepco

Foto: Agnieszka

10 komentarzy:

  1. Mega wszystko do siebie dobrane!:) Kurtka ma obłędny kolorek ♥

    sensiblees ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne połączenie kolorystyczne. Sukienka oraz naszyjnik sówka- cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja;) Podoba mi się ta torebka <3
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ramoneska :) ma piękny piaskowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna stylizacja, bardzo w moim guście <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/babyonlinewholesale-w-poszukiwaniu.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)