poniedziałek, 29 października 2018

Marynarka brudny róż + czarna bluzka + jasne jeansy + biszkoptowe botki

Witajcie Kochani!  Jak tam minął Wam weekend ?:) Mi bardzo szybko, ale za to intensywnie! W sobotę razem z przyjaciółkami wybrałam się na targi kosmetyków naturalnych 'Ekocuda'. Takie targi to skarbnica wiedzy i możliwości zrobienia dużych zakupów - polecam serdecznie :) Wróciłyśmy z nowym bagażem wiedzy na temat naturalnych i ekologicznych kosmetyków, poznałyśmy mnóstwo nowych marek producentów takich kosmetyków, uczestniczyłyśmy w wykładzie świetnych Pań Dermatolożek z bloga Dermatolook i oczywiście wróciłyśmy z torbami pełnymi kosmetyków :) A wieczorem gościłam na parapetówce - więc miałam sobotę wrażeń :) W niedzielę wybrałyśmy się z Agnieszką na zdjęcia - poniżej możecie zobaczyć efekty sesji :) Zapraszam serdecznie do oglądania! Trzymajcie się cieplutko :)

PS. Mam też dla Was rabat 15% na zakupy w sklepie Shein na hasło: woma15 ;)










Marynarka - TU
Bluzka - Mohito
Spodnie - no name
Botki -H&M
Torebka - no name
Zegarek - Cluse

Foto: Agnieszka

7 komentarzy:

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)