poniedziałek, 1 października 2018

Kobaltowy sweterek + szara spódnica + szary płaszcz + czarne botki

Witajcie Kochani ! :) Dziś przychodzę do Was z efektami sobotniej sesji z Agnieszką :) Korzystając z wolnego weekendu postanowiłyśmy się spotkać na pyszny świeżo-wyciskany soczek na spacerku w parku :) no i oczywiście przy okazji wykonać parę zdjęć nowej stylizacji dla Was :) Mam na sobie kobaltowy, błyszczący sweterek, szarą długą spódnicę, czarne rajstopy, botki oraz torebkę i szary płaszcz :) Co sądzicie o takim outficie ? :) Zapraszam do oglądania :) Trzymajcie się cieplutko :)

PS. Trochę tych zdjęć napstrykałyśmy więc proszę uzbroić się w cierpliwość ;-P


















Sweterek - sh
Spódnica - Zaful
Płaszcz - Shein
Torebka - Zaful
Botki - no name
Okulary - Shein
Naszyjnik - Nastydress
Bransoletki - prezent

Foto: Agnieszka

14 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz 😍
    Sweterek jest prześliczny😍
    Pierwsze zdjęcie najładniejsze, zresztą widziałam je już na Twoim Instagramie ☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie. Super look

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. tym sweterkiem nadałaś świetnego koloru całej stylizacji :)

    Zapraszam na mój blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość wygląda cudownie, bardzo mi się podoba. Świetnie dobrałaś kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Promieniejesz na tych zdjęciach! :) Śliczna stylizacja, urzekł mnie ten płaszczyk :)

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne, klimatyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny park, więc i zdjęcia są piękne :) Zestaw jest bardzo elegancki i myślę że super nada się na jakąś okazję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny look! Kolor sweterka ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, jesienne zdjęcia :) A i zestaw bardzo kobiecy i elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, świetna całość, poklikałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kobaltowy kolorek bardzo ładnie komponuje się z szarością. Szukam teraz czegoś w kobalcie (kurki lub płaszcza) do takiej szarej torebki damskiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, a sweterek jest zachwycający. Ma taki piękny odcień.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)