niedziela, 29 września 2019

Dwie codzienne stylizacje | miętowy sweterek + beżowa spódniczka vs. czerwona bluzka + czarne, woskowane spodnie


Witajcie Kochani! Po dwutygodniowej przerwie od postów, przebytym przeziębieniu i braku sił wracam do Was z nową energią :) I przygotowałam dla Was aż dwie nowe stylizacje na co dzień ;-) Jedną dla fanów pasteli, a drugą dla fanów mocniejszych barw - czerwieni i czerni :) Pierwszy outfit powstał przy znalezieniu w końcu miętowych conversów, których tak długo szukałam :) Znalazłam je w sklepie internetowym Peek & Cloppenburg, w którym znajdziecie o wiele więcej znanych marek :) Trampki zestawiłam z miętowym, kaszmirowym sweterkiem i beżową pikowaną spódniczką. Do tego beżowa torebka na rudym pasku oraz pasek z kokardką :) W drugim zestawie postawiłam na czerwoną, strukturalną bluzkę - swoją drogą, której nie trzeba prasować (uwielbiam to) ; ) i czarne woskowane spodnie. Do outfitu dopasowałam rudy pasek i torebkę na łańcuszku :) Których kolorów jesteście zwolennikami ? Piszcie w komentarzach :) Trzymajcie się cieplutko :)











Sweterek - H&M
Spódniczka - Reserved
Trampki - Converse
Torebka - Prezent
Pasek - no name
Okulary - no name











Bluzka - Only
Spodnie - H&M
Torebka - Zaful
Botki - H&M
Naszyjnik - Pepco
Okulary - Shein
Pasek - no name

Foto: Mama

7 komentarzy:

  1. W moim stylu bardziej czerwony sweter i czarne spodnie :) Choć obie stylizacje wyglądają bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje bardzo udane, ale gdybym miała twoje nogi to wybrałabym spódniczkę.
    Bardzo w twoim stylu, słodko ale z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje są bardzo ładne, chociaż pierwsza jest bliższa mojemu sercu. W drugiej podoba mi się uroczy naszyjnik z sówką. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy look wg mnie zdecydowanie lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza :-) Piękna stylizacja, dobrałaś bardzo ładne rajstopy, szkoda , że nic o nich nie napisałaś, ja takich szukam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)