sobota, 26 października 2019

Granatowa, pudełkowa narzutka + sukienka ecru + czarne kozaki za kolano na słupku

Witajcie Kochani! Późną sobotnią porą przychodzę do Was z nową stylizacją :) Jesień cały czas nas rozpieszcza piękną, słoneczną pogodą - to i okrycie wierzchnie na sesje cieplejsze nie jest potrzebne ;-) W dzisiejszym outficie chciałam Wam pokazać moją nową, pudełkową narzutkę w kolorze granatowym :) Idealnie sprawdzi się na sukienkę, ale także do spodni będzie pasować :) Zestawiłam ją z szyfonową sukienką ecru oraz czarnymi kozakami za kolano :) Do tego czarna torebka i zestaw gotowy :) Co sądzicie ? Trzymajcie się cieplutko :)

PS. Przypominam o 15% rabat do sklepu @sheinofficial na hasło: Q4woman15, ważny do 31 grudnia przy zamówieniu powyżej 59$ :)










Sukienka - H&M
Narzutka - TU
Torebka - Zaful
Bransoletka - Zaful
Kozaki - no name

Foto: Mama

8 komentarzy:

  1. Co za styl i jakie nogi. Przepiękną blondynka - tylko taką dopieszczać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się stylizacja :)
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą twoją naturalność.
    I zawsze sexy i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz. ;) Stylizacja jest super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dresses and cardigan look great. I want to use them with my modern bag. That would be great, thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dresses and cardigan look great. I want to use them with my modern bag. That would be great, thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)