niedziela, 20 października 2019

Przepis na zdrowe, fit muffinki/ babeczki dyniowe

Hej Kochani! Dziś szybki niedzielny post z przepisem na muffinki dyniowe - zakochałam się w nich, więc chętnie się podzielę z Wami moim zmodyfikowanym przepisem na nie :) Są przepyszne, mokre i szybko znikają ! :) Miłego tygodnia ! Poniżej przepis :) 


Składniki na muffinki dyniowe:
* 450 g musu z dyni (ugotowałam pokrojoną w kostkę dynię na parze i zblendowałam)
* 200 g jogurtu naturalnego
* 1,5 szkl. mąki owsianej
* 2 płaskie łyżeczki cukru waniliowego
* 3 łyżki rozgniecionych pestek dyni (dodatki dowolne mogą być orzechy albo np. gorzka czekolada)
* 1 szkl. erytrolu lub innego słodzidła
* 2 jajka
* 1 łyżeczka cynamonu
* łyżka masła orzechowego
* szczypta soli 
* 3 łyżki budyniu waniliowego bez cukru 
* 2 łyżeczki proszku do pieczenia 

Mokre składniki łączymy razem, suche składniki dosypujemy przez sito, miksując na wolnych obrotach mikserem lub mieszamy silikonową łopatką na koniec dodajemy pestki dyni i jeszcze raz mieszamy. Przelewamy do silikonowych/papierowych/metalowych foremek i pieczemy w nagrzanym piekarniku do 180 st. C przez ok. 20 - 25 min. do zarumienienia się muffinek. Opcjonalnie posypujemy cukrem pudrem/ lub pudrem ze zmielonego ksylitolu :) Smacznego !




Foto: Ja

3 komentarze:

  1. Jadłam kiedyś babeczki dyniowe i muszę przyznać, że były pyszne. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się- w ogóle przetwory z dyni są smaczne :)

      Usuń
  2. Jutro próbuje przepisu... jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)