sobota, 7 grudnia 2019

Gentle day - Ekologicznie w "te dni"


Witajcie Kochani! Od około dwóch lat interesuję się naturalnymi kosmetykami oraz zwracam uwagę na to, aby dbać o naszą planetę :) Staram się aby moja pielęgnacja skupiała się na delikatnych substancjach o niskim stopniu przetworzenia, tak aby nie zaszkodzić swojej skórze i cerze, ale w sumie w tym moim ruchu naturalnych oraz ekologicznych kosmetyków zapomniałam o tym, że trzeba by też było zwrócić uwagę na produkty do higieny intymnej :) nie mówię tu o żelu do mycia, a raczej o podpaskach, wkładkach i tamponach - bo skoro zmieniam już całą swoją "kosmetyczkę" to i o sferę intymną też by wypadało zadbać. A więc dziś chciałabym Wam przedstawić ekologiczne produkty niezbędne nam kobietom podczas miesiączki :)  Produkty są dostępne na stronie www.gentleday.pl, ale również można je zakupić stacjonarnie np. w Hebe. Produkty przetestowałam, tak więc z czystym sumieniem mogę Wam je polecić :) A żeby je zamówić skusił mnie fakt, że są 100% ekologiczne, hipoalergiczne, ulegają biodegradacji oraz przepuszczają powietrze, a więc nasza skóra oddycha :) Co przy miesiączce jest istotne :) Macie do wyboru jak przy standardowych - różne rodzaje, a więc każdy znajdzie coś dla siebie :) Podsumowując - dbamy o siebie, ale także i o planetę - a to podkreślam jest bardzo ważne, bo kto ma zacząć ją ratować jak nie my ? Ps. Używała, już któraś z Was tych produktów ? ;> 







Foto: Ja

1 komentarz:

  1. Nie mam swoich ulubieńców co do podpasek i tamponów, więc chętnie wypróbuję i tą nowość :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)