środa, 11 grudnia 2019

Kartki świąteczne - Bożonarodzeniowe ręcznie robione DIY 2019


Witajcie Kochani! To już ten magiczny czas, kiedy zabieram się za robienie kartek dla moich najbliższych :) tegorocznych Wam jeszcze nie mogę pokazać z uwagi na fakt, że moja rodzina i przyjaciele obserwują mojego bloga i nie mieli by niespodzianki ;-) A ja bardzo chcę, aby zobaczyli swoje kartki dopiero w dniu Bożego Narodzenia :) ale za to chce Wam zaprezentować zeszłoroczne kartki, które wykonałam :) zapraszam do oglądania! Ps. Lubicie tworzyć ręcznie robione kartki/ prezenty dla swoich najbliższych? Piszcie w komentarzach :) chętnie poczytam ;-P









Foto: Ja

1 komentarz:

  1. Śliczne kartki. <3
    Też lubię robić własnoręczne kartki na urodziny, czy imieniny bliskich. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)