wtorek, 17 grudnia 2019

Płaszcz w pepitkę + beżowy golf - sukienka + czarne kozaki + czarna torebka

Witajcie Kochani! Czy w Waszych rejonach już spadł śnieg? Ja tak czekam z utęsknieniem, aby  zrobiło się biało do zdjęć i nic .. nadal pozostaje mi jesienna sceneria. W dzisiejszej stylizacji zaszalałam - zamówiłam pierwszy w życiu wzorzysty płaszcz w pepitkę :) Zawsze wybierałam gładkie - ale pomyślałam, że jeden w szafie może być inny niż wszystkie ;-) do niego założyłam beżowy golf - sukienkę, czarne kryte rajstopy, kozaki na niskim obcasie i czarna torebkę :) aby outfit dopełnić dopasowałam mój ulubiony, czarny naszyjnik z kokardką. Co sądzicie? Trzymajcie się cieplutko :)

PS. Przypominam o 15% rabat do sklepu @sheinofficial na hasło: Q4woman15, ważny do 31 grudnia przy zamówieniu powyżej 59$ :)









Płaszcz - TU
Sukienka - TU
Torebka - Zaful
Kozaki- Zaful
Naszyjnik - Reserved

Foto: Mama

5 komentarzy:

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)