środa, 19 lutego 2020

Sukienka brudny róż, czerwona sukienka, czerwone czółenka | Stylizacja na Dzień Kobiet

Witajcie Kochani! Wiem, że do Dnia Kobiet jeszcze trochę czasu zostało, ale postanowiłam wcześniej dla Was przygotować propozycje stylizacji na ten dzień - z dwóch powodów. Pierwszy żeby mi nie umknęło, a jak już mam chwilę czasu to dlaczego jej nie wykorzystać na sesje ;-) A drugi to duża część z Was woli być przygotowana wcześniej, mieć czas aby zamówić lub kupić kreację na wyjście .. Tak więc post jest już dziś ;-) Połączyłam koktajlową sukienkę w kolorze brudnego różu z czerwoną torebką z kokardką i lakierowanymi czółenkami na słupku. Złota biżuteria uzupełnia całość looku. Co sądzicie? Trzymajcie się cieplutko :)

PS. Przypominam o 15% rabacie przy zamówieniu powyżej 60 $ w sklepie @Shein na hasło: Q1woman ważny do 31 marca








Sukienka - TU
Torebka - Zaful
Czółenka - Mohito
Bransoletka - Shein
Naszyjnik - Mohito

Foto: Mama

3 komentarze:

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)