sobota, 15 lutego 2020

Ruda marynarka + miętowa bluzka + ciemne jeansy + miętowe czółenka

Witajcie Kochani! Jak tam nastroje powalentynkowe ? Mam nadzieje, że wczorajsze świętowanie się udało :) Wczoraj nie było okazji sfotografować stylizacji walentynkowej, praca.. a potem romantyczna kolacja z moją drugą połówką :) ale za to dziś postanowiłam dla Was przygotować codzienną stylizację :) Mam na sobie rudą marynarkę, miętową bluzkę i ciemne jeansy, do tego dobrałam małą, szarą torebkę oraz miętowe czółenka na słupku. Co sądzicie o takiej stylizacji? Miłego weekendu Wam życzę :) 

PS. Mam dla Was 15% rabat przy zamówieniu powyżej 60 $ w sklepie @Shein na hasło: Q1woman ważny do 31 marca









Marynarka - H&M
Bluzka - Mohito
Jeansy - TU
Torebka - Sammydress
Czółenka - Lubię buty 
Naszyjnik -  Nastydress

Foto: Mama

2 komentarze:

  1. Najbardziej z Twojej stylizacji podoba mi się torebka i marynarka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Quality article.
    If you are waiting for quality website about makeup tips, Just follow Beauty Makeup Tips

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)