wtorek, 31 maja 2022

Must have - Lato 2022

Witajcie Kochani :)  Na dworze coraz cieplej, lato zbliża się wielkimi krokami, dlatego czas odświeżyć swoją szafę i garderobę letnią :) Ostatnio zrobiłam trochę porządków w szafie, a więc i miejsca trochę przybyło.. Dlatego pomyślałam, że zrobię przegląd ubrań i kostiumów kąpielowych na lato 2022 r. Dawno nie było postu typu must have na moim blogu - a więc zaczynamy przegląd najnowszych trendów mody :)

Na pierwszy ogień idą stroje kąpielowe - planuję w tym roku zagraniczne wakacje i muszę sobie zamówić jakieś ładne kostiumy (women's bikini sets) na wyjazd :) Skoro mam pretekst do zakupów to trzeba to wykorzystać B-) Uwielbiam także różne eleganckie komplety (blazer and short set) - które są ostatnio bardzo modne, czy to damskie garnitury, albo moje ukochane marynarki ze spódniczką lub szortami w komplecie - jest tyle ładnych zestawów, że aż ciężko wybrać tylko jeden :) Pokaże Wam moje znalezione perełki w sklepie internetowym Wholesale. No i oczywiście sukienki, których w szafie mam milion - ale cóż jeszcze jedna nie zaszkodzi :) mam do nich słabość .. Pastelowe, zwiewne, eleganckie i klasyczne do pracy, okazyjne i na wielkie wyjścia, sportowe, na co dzień - po prostu uwielbiam w nich chodzić, ponieważ wygodnie mi tak :) 

Zapraszam do przeglądu moich faworytów :) 

>> 1. KLIK <<   >> 2. KLIK <<   >> 3. KLIK <<

Zacznę od bikini:

Piękny morelowy strój kąpielowy z dołem z wyższym stanem, biały z koronkową spódniczką - idealnie podkreślający opaleniznę oraz czarny - klasyczny z ozdobnymi paskami :) 

>> 1. KLIK <<   >> 2. KLIK <<   >> 3. KLIK <<

Boski błękitny zestaw w cudowną kratę - po prostu mega, pastelowy klasyczny garnitur z krótkimi szortami oraz zestaw ze spódnicą w kobaltowym kolorze :) Prawda, że piękne ?


>> 1. KLIK <<   >> 2. KLIK <<   >> 3. KLIK <<

I na koniec sukienki :)

Piękna pudrowo różowa sukienka w stylu boho, casulowa, błękitna sukienka z dekoltem w kształcie litery "V" oraz wisienka na torcie - czyli elegancka, długa, czerwona suknia - idealna np. na wesele :) bądź inne ważne wydarzenie :)

Co sądzicie o moich wyborach ? Piszcie w komentarzach :) Trzymacie się cieplutko :) Do następnego !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)