poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Miętowa koszula + szara spódniczka + szare botki na słupku

Witajcie Kochani! Do popołudniowej świątecznej kawki i ciasta - bo jak się spodziewam coś słodkiego dziś jest w każdym domu - nowa wiosenna stylizacja :) miętowa, szyfonowa koszula połączona z szarą spódniczką wykończoną koronką:) do tego moja ulubiona sowa z pepco, która już ma parę ładnych lat ;-), szara, mała listonoszka oraz szare botki na obcasie z odkrytymi palcami :) co sądzicie o takim outficie ? Mokrego dyngusa Kochani !

PS. Przypominam o 15% rabacie w sklepie @Shein na hasło: Q2woman  ważny do 30 czerwca









Koszula - Yessica
Spódniczka - TU
Torebka - Zaful
Botki - Gamiss
Naszyjnik - Pepco

Foto: Mama

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja. Podobają mi się Twoje outfity. ;)
    Mokrego Dyngusa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja :D Podoba mi się torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju pierwsze co mi się rzuciło w oczy to naszyjnik kiedyś pamiętam że były bardzo popularne. Świetna koszula w dopasowaniu z tą spódnicą tworzy super duet :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. so beautiful style! i love this
    great post!thank you for your share!
    what the luxhairshop human hair wigs?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)