środa, 8 kwietnia 2020

Stylizacja wielkanocna | Pudrowa, tiulowa spódniczka + czarny, krótki top + biała marynarka + pudrowe czółenka

Witajcie Kochani! Dziś przychodzę do Was z propozycją stylizacji na Wielkanoc :) Zapewne te święta będą inne niż wszystkie.. bez rodzinnych spotkań, bez otoczki kościelnej, bez wyjścia na spacer, po prostu inne.. mimo trudnego czasu - postaram się zrobić wszystko, aby jak najlepiej celebrować te wyjątkowe śniadanie :) m.in. poprzez odświętny strój ;-) Zamówiłam sobie piękną, tiulową spódniczkę w kolorze pudrowego różu .. chciałam ją ubrać w maju na komunię, ale podejrzewam, że będą one przesunięte.. stąd pomysł ubioru w niedzielę :) zestawiłam ją z czarnym, krótkim topem i białą, elegancką marynarką :) co sądzicie ? Trzymajcie się cieplutko Kochani! 

PS. Mam dla Was 15% rabatu w sklepie @Shein na hasło: Q2woman ważny do 30 czerwca











Marynarka - Shein
Top - Shein
Spódnica - TU
Czółenka - Lubie buty
Torebka - Zara
Bransoletki - prezent
Okulary - Shein

Foto: Mama

3 komentarze:

  1. Stylizacja przepiękna,
    ale nie za bardzo jest gdzie teraz w niej wyjść przez całą tą kwarantanne.

    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam serdecznie Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka ma prześliczny kolor i wzór. <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wam dziękuję za każdy komentarz ! :*

Staram się odwiedzać i komentować wasze blogi :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)